Województwo zachodniopomorskie Województwo pomorskie warminsko-mazurskie Województwo podlaskie Województwo lubuskie Województwo wielkopolskie kujawsko-pomorskie Województwo mazowieckie Województwo lodzkie Województwo lubelskie Województwo dolnośląskie Województwo opolskie Województwo świętokrzyskie Województwo śląskie Województwo małopolskie Województwo podkarpackie
Logo Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

podlaskie (wersja archiwalna)

English 
baner

  Znajdź KSOW na:

      

Konferencja pn. „Wielokulturowość obszaru LGD Szlak Tatarski- elementy promocji”

14.10.2010

W dniach 29-30 września 2010 roku miała miejsce konferencja
pn. „Wielokulturowość obszaru LGD Szlak Tatarski- elementy promocji”. Konferencja organizowana przez Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich i LGD „Szlak Tatarski” odbyła się w „Dworku pod Lipami” w Kruszynianach.

Podczas pierwszego wykładu pt. „Historia obszaru LGD Szlak Tatarski” została przybliżona słuchaczom historia miast wchodzących w skład LGD Szlak Tatarski: Sokółki, Krynek, Sidry, Szudziałowa i Kuźnicy.  Zaakcentowano najważniejsze wydarzenia mające wpływ na ukształtowanie ich historii. Kolejnym podjętym tematem była „Wielokulturowość obszaru LGD Szlak Tatarski”. Skupiano się na omówieniu wyznań obecnych na terenie LGD Szlak Tatarski. Tymi religiami były: chrześcijanizm, judaizm, prawosławie, islam, oraz protestantyzm.  Co jest nadal elementem bardzo często wykorzystywany do promocji regionu objętego LGD Szlak Tatarski i całego Podlasia. Na kolejnym wykładzie były omawiane najważniejsze zagadnienia dotyczące Stowarzyszenia LGD Szlak Tatarski, związane między innymi z celami operacyjnymi, jego założeniami i działaniami przez nie podejmowanymi.  Drugiego dnia na wykładzie „Produkt” a „wartości dodane”, czyli co trzeba wiedzieć o promocji…- zapoznano słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami związanymi z reklamą i promocją. Omówiono tzw. marketing terytorialny, narzędzia wykorzystywane w marketingu, sposoby promowania i sprzedaży „produktu”. Kolejny wykład „Historia i region jako elementy promocji” był przytoczeniem konkretnych przykładów działań promocyjnych wykorzystujących tytułowe wartości do promocji regionu. Przykładami obok przykładów z Polski były między innymi  El Camino i Doanuradweg. 

 


Portale regionalne
mapa
 
logo Unia Europejska
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
logo PROW
logo FAPA    logo CDR
Mapa serwisu    |    copyright KSOW 2009