Zaproszenie do składania propozycji na realizację działań medialnych PROW 2014-2020
*Aktualizacja 30.05.2016*
Uwaga, zakres tematyczny i obszary objęte działaniami informacyjno-promocyjnymi należy przygotowywać zgodnie ze Strategią Komunikacji PROW 2014-2020
[POBIERZ]
- - - - - - - - - - - - - -
Sekretariat Regionalny KSOW województwa podlaskiego zaprasza przedstawicieli mediów do składania propozycji możliwych do realizacji w roku bieżącym produkcji i emisji/publikacji materiałów związanych z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Informujemy, że nasza inicjatywa ma charakter rozpoznania rynku, dlatego też nie gwarantujemy automatycznego podpisania umów na realizację poszczególnych usług.
Propozycje muszą dotyczyć określonych zagadnień tematycznych:
1) PROW i krótki łańcuch dystrybucji żywności,
2) LEADER i RLKS,
3) Upowszechnianie wyszukiwarki poznajprow.pl,
4) Rolnik strażnikiem przyrody (w kontekście działań rolno środowiskowych).
Ponadto propozycje rozpatrywać będziemy w następujących kategoriach:
1) Produkcja materiałów telewizyjnych,
2) Emisja materiałów telewizyjnych,
3) Produkcja materiałów radiowych,
4) Emisja materiałów radiowych,
5) Przygotowanie i publikacja materiałów prasowych,
6) Internet i inne media.
W przypadku materiałów audio i video, audycje planujemy w zdefiniowanych długościach. Ponadto istnieje możliwość zgłoszenia propozycji kompleksowych (np. na zasadzie sponsorowania konkretnego programu adresowanego do potencjalnych beneficjentów PROW). W przypadku kilku inicjatyw prosimy o wypełnianie osobnych formularzy. Prosimy o takie konstruowanie propozycji, które będziemy mogli realizować
mieć na względzie, że każda propozycja powinna być samodzielna (jeśli nie wynika to ze specyfiki propozycji – np. program sponsorowany, chcielibyśmy produkcję i emisję traktować rozdzielnie.
Odnośnie materiałów prasowych, publikacji internetowych i działań w innych mediach oczekujemy wyłącznie na propozycje kompleksowe (przygotowanie, redakcja i publikacja materiałów), aczkolwiek z przekazaniem autorskich praw majątkowych do powstałych materiałów.
Termin nadsyłania propozycji: 10 czerwiec 2016 r.
Termin i sposób rozstrzygnięcia: koniec czerwca.
Sposób rozstrzygnięcia: niniejsza inicjatywa nie jest tożsama z procedurą wyłonienia wykonawców, ma natomiast na celu rozeznanie rynku i wybór jak najlepszych i najbardziej skutecznych działań medialnych do realizacji. Na bazie ustaleń zespołu zostanie uruchomiona procedura związana z opisem przedmiotu zamówienia i zlecenia konkretnych usług.
Termin realizacji: działania medialne PROW 2014-2020 przewidziane na rok bieżące muszą zostać rozliczone do końca listopada, co należy uwzględniać w harmonogramach propozycji (w tym należy wziąć pod uwagę czas na rozstrzygnięcie konkursu (do końca czerwca), przygotowanie treści realizację materiałów).
Budżet: 73 000,00 zł brutto
Wartość pojedynczej propozycji: nie określa się.
Więcej informacji: 85-66-54-212 lub 207, ksow@wrotapodlasia.pl
Oferty należy wysłać na wskazany powyżej adres e-mail.
Pliki do pobrania wg kategorii:
1. Telewizja_produkcja [pobierz]
2. Telewizja_ emisja [pobierz]